środa, 6 lutego 2013

Część 8.

Pomimo, że łazienka byłą na drugim końcu piętra wyszłaś z niej w samej, skąpej bieliźnie. Nie przeszkadzało Ci, że w domu jest czterech chłopaków i w każdej chwili możesz spotkać, któregoś z nich. Deanowi też to nie przeszkadzało. Nagle idzie Kieran, a Ty wyglądasz jak wyglądasz.
Ty: Hej Kieran! Co tam?- wgl Cię to nie krępowało.
K: O! Hej [t.i]. Bardzo dobrze! Chyba kogoś poznałem!
Ty: O Kieran to świetnie! Czekaj ubiorę się i przyjdę do Twojego pokoju to pogadamy.
K: Spox, dzięki.
Kieran też nie wyglądał na przejętego tym, że jesteś w bieliźnie. Był miły, ale chyba nazbyt miły. Zaczęłaś coś podejrzewać, ale skoro mówi, że kogoś poznał. *Głupia jesteś, nie ma się czym martwić* mówiłaś sobie w myślach. Dean siedział w salonie i grał z Kitem na konsoli, a Sean gdzieś wybył. Czasami jeszcze pokazał się Duke- kot chłopaków. Ubrałaś się i poszłaś do Kierana. Gdy siadałaś na łóżku zacisnął dłoń na Twoim pośladku. Wystraszyłaś się i od razu zbiegłaś na dół do Deana. Od razy się do niego przytuliłaś.
D: [t.i] co się stało?
Ty: proszę chodź na górę, bo chcę porozmawiać.
D: Kit dokończymy potem, mam nadzieję, że nie będziesz na mnie zły.
Kit: Luz.
Poszliście na górę i usiedliście na łóżku.
D: To powiesz mi co się stało?
Ty: Kieran złapał mnie za tyłek.
D: Kiedy?!- zrobił się czerwony ze złości.
Ty: Gdy wracałam spod prysznica spotkałam go i powiedział, że kogoś poznał to powiedziałam, że przyjdę i mu pomogę. Skarbie nie jesteś na mnie zły?
D: Oczywiście, że nie. Powinienem był się tego po Kieranie spodziewać. Straszny z niego kobieciarz. Na razie udam, że nic nie wiem, ale jakby to się powtórzyło to porozmawiam z nim inaczej!
Ty: Dean spokojnie przecież to Twój brat!
D; Nie będę spokojny! Odbił mi już 2 dziewczyny i po tygodniu z nimi zerwał! Dość już tego! Ciebie mi nie odbierze! Przeżyłem z Tobą swój pierwszy raz, Ciebie kocham najbardziej z nich wszystkich! Jestem z Tobie po uszy zakochany!
Ty: Jejciu, ale to słodkie! Ale z Kierana chuj. Jak on mógł coś takiego bratu zrobić?! Biednyś.- pocałowałaś go.
Ty: Obiecuję Ci, że nie dam się Kieranowi i jakby co to strzelę go w pysk! Od zawsze byłeś moim ulubieńcem z zespołu, od zawsze Tobą jarałam się najbardziej. Obiecuję Ci, że nie ulegnę czarowi Kierana i będziemy razem na zawsze! Kocham Cię!- zmiażdżyłaś jego usta namiętnym pocałunkiem.
Nagle zauważyłaś, że z oczu chłopaka płyną łzy.
Ty: Jejciu Dean! Nie płacz.
D: Ale jeszcze nikt, nigdy mi czegoś takiego nie powiedział! Kocham Cię [t.i] jesteś moim ideałem.
Wzruszyłaś się. Otarł Ci łzy. Pocałował Cię. Romantycznie i delikatnie. Takiej strony Deana nie znałaś. Waszą romantyczną rozmowę przerwał Kieran, który wszedł do Waszego pokoju, bo szukał Deana.
K: Brat organizujemy jakąś balangę na cześć [t.i]?
D: Niezły pomysł! Zadzwoń do paru osób, ale niech przyjdą też dziewczyny. Może [t.i] się, z którąś zaprzyjaźni.
K: Luz Bro.
Ty: To może zacznę przygotowywać kubki na picie itp., bo trochę roboty będzie.
D: Dobry pomysł kochanie, a ja z Kitem pojedziemy po alko.
Ty: Dobrze kochanie, wracajcie szybko.
D: Dobrze, kocham Cię.- pocałował Cię.
Chłopaki wyszli. od razu poszłaś do kuchni. Kieran poszedł do łazienki. Miałaś nadzieję, że nie pójdzie za Tobą. W kuchni zaczęłaś szukać papierowych kubków na alkohol. Znalazłaś nawet jakieś piwo. Od razu je otworzyłaś. Nie zastanawiałaś się. To piwo było pyszne. Lepsze niż polskie. Stwierdziłaś, że zrobisz dla chłopaków kolację- omlety. Wyjęłaś patelkę, gdy nagle ktoś pocałował Cię w szyję. Bez chwili namysły wymachnęłaś się patelnią do tyłu. Coś mocno gruchło. Gdy spojrzałaś na patelnię zobaczyłaś trochę krwi. przestraszyłaś się i odwróciłaś głowę. Za Tobą leżał....







Część 8 dodana! Chujowa no, ale cóż xd Dziękuję za ponad tysiąc wyświetleń i tyle komentarzy! Wszelkie uwagi biorę sobie do serca. Piszcie i followujcie na tt-0 @Domia_Skywalker. Będzie 20 komentarzy to dodaję 9 ;)

11 komentarzy:

  1. pierwsza! :3 . kocham jak się komplikuje :3 . bo troche za słodko było ^^ . żadne słowa nie określą tego jak bardzo kocham tego bloga <3 :DD . ale ciebie bardziej :D . czekam na nn xx

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ale 25 komentarzy ehh bd musiala czekac dluzej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie kochane! <3 uwielbiam jak jest tak słodko :3 dlaczego skończyłaś w takim momencie? .___. :D nie mogę się doczekać następnego ^^
    zapraszam na http://our-own-script.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  4. proponuje wrocic do zasady 10 komentarzy:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuu..aż 20? Nie doczekam się! Ja chcę nexta, już, teraz :) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. O KU*WA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD O JA PIERDZIELE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. LEŻĘ. NA. PODŁODZE. I. NIE. MOGĘ. SIĘ. PRZESTAĆ. ŚMIAĆ. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD boże.

    OdpowiedzUsuń
  7. AHHHAHAHAHHA JEZU JAK GDY SIE SIEDZI DUPA NA LOZKU MOZNA SCISNAC POSLADEK HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH

    OdpowiedzUsuń